2018. április 20., péntek

Game over putri


21 megjegyzés:

  1. Nos, ezt azt jelenti, amit látsz. Pakolok. Új gazdija lesz a putrinak.

    VálaszTörlés
  2. Hát, olyan fura ez. Bár talán sosem kommenteltem, mert csak amolyan csöndes olvasó vagyok, az embernek így ismeretlenül is az élete részévé tud válni egy ilyen kis történet, amit a kezdetektől olvas, és annyira fura, hogy egyszer csak hirtelen vége szakad. Én nagyon szerettem ezeket a putri- és kert történeket, és remélem, a blog még azért folytatódni fog, és olvashatunk még tőled, rólad. Akárhogy is alakul, minden jót kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi. Már többször leírtam, hogy ezt a putrit nyugdíjas éveimre terveztem, de sajna az élet mást rendelt. Idős édesanyám gondozásra szorul, ide nem akar jönni, szóval választanom kellett. Még nem tudom, lesz-e ilyen jellegű folytatás, remélem igen. Köszönöm, hogy eddig is követted a blogot.

      Törlés
  3. Szia! Régóta olvasgatom a blogod, szeretem. Nagyon sajnálom, hogy ilyen elhatározásra jutottál, pár napja még készültél a kerti munkákra. Hiányozni fognak a bejegyzéseid. Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika! Igen, készültem, de már csak fenntartási munkákkal, meg aztán nem akartam elkiabálni, mert egyszer már kútba esett az eladás. Én is sajnálom, hogy meg kell válnom tőle, de családi okok miatt ez elkerülhetetlen. Köszönöm, hogy eddig is olvastad a bejegyzéseimet.

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom, hogy így alakult. Anyukádnak és neked is minden jót kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, én is sajnálom imádott putrimat, de hát ez van.

      Törlés
  5. Nem örülök! Remélem sikerült a hírdetett áron értékesíteni és dolgos új tulaj kezébe adni! Lehet még benéznék pár szóra, ha nem baj! Jó egészséget a továbbiakhoz!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon köszi, május 5-ig vagyok itt.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon sajnálom, szerettem olvasni a történeteidet, remélem lesz folytatás, anyukád mellett is lesz időd kertezni. :-)
    Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ildikó! Ebben reménykedem én is:-) Örülök, hogy az apró történeteim tetszettek, nem gondoltam volna, hogy bárkit is érdekelnek a kis problémáim.

      Törlés
  8. Sajnálom. Jó egészséget és erőt.

    VálaszTörlés
  9. Ó, de sajnálom! Én is csak csendben olvasgattalak. Az írásaidból érződött, hogy mennyire szeretsz ott lenni, mennyire szereted a kerted. Sajnálom, hogy ilyen döntésre kényszerültél. Nem lehetett könnyű, de biztos vagyok benne, hogy lesz még kertecskéd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem volt könnyű és én is reménykedem:-)

      Törlés
  10. Szia, baromira tetszik a cikk :)

    VálaszTörlés
  11. Sajnálom, biztos megvolt az okod, hogy eladd a házikódat. szerettem a szösszeneteidet olvasni. Folytasd kérlek az új helyről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha lesz új hely, amiben reménykedek, akkor megígérem, hogy folytatom.

      Törlés
  12. Szia! En is olvastalak rendszeresen es nagyon hianyzik a blogod. Eloszor fel sem fogtam, csak elolvastam a cimet es gondoltam, na kezdodik megint a kerti munka, alig vartam a folytatast. Tobbszor is megneztem, lattam meg nem irtal, aztan eljutott a tudatomig, hogy mit jelent a game over.../angliaban elek, tudok angolul, megsem esett le, annyira vartam hogy ujra irj, hogy ez felulirta a tudatomat :)/ Mindenesetre nagyon sajnalom, es hianyozni fogsz. Jo egeszseget kivanok neked is es Anyukadnak is! Van kertje Anyukadnak, vagy egyelore a kerteszkedes nem lesz resze az eletednek?Pedig milyen lelkiismeretes es talpraesett vagy es mennyi oromot leltel benne! Sajnalom nagyon es ha folytatod valamilyen formaban, ugye tudlak majd olvasni? Sok erot, kitartast kivanok a tovabbiakban! szeretettel varlak vissza, ha ugy alakul az eleted, hogy irsz meg!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm kedves szavaidat és a biztatást, remélem lesz folytatás. Ha igen, látni fogod:-)

      Törlés