2014. április 6., vasárnap

A helyzet fokozódik

palántafronton. Most már így néz ki a lakás: én meg majd menedékjogot kérek valahol...


Azért lassan elkezdtem számolgatni, hogy nem túlzás-e 50 paprika palánta? Persze még ilyen kis satnyák, úgyhogy lehet, hogy lesz elhullás:


Azt sem egészen tudom, hogy mi lesz 40 db sárgadinnye palántával, még a putri tetejét is befutják.


Na  mind1, úgyis minden évben sikerül valahol túlzásba esnem. A padlizsánnal még mindig perben-haragban állok, bár a lila szinte mindegyik magja kezd gyökeret ereszteni, a másik kettőből csak a fehérben látok 1 db magot mozgolódni, a többi sehol. Egy hónap sem volt nekik elég.

Annak viszont óvatosan örülök, hogy a bazsalikom mind a kétféle kikelt. Erre még egy évben sem volt példa. Talán megérik a felnőttkort.


Hát így éldegelek én és a palántáim.

5 megjegyzés:

  1. nálam kb. 100 tő különféle paradicsompalánta figyel a poharakban, és kb 50 paprika. A padlizsánt és a dinnyét még csak most fogom bepoharazni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na de én egyedül vagyok rá, Anyukáméknak van 2 kertjük, ők abból esznek, az öcsémék meg finnyognak mindenre.
      Na de a fránya padlizsán jól megszivatott az idén: a március 8-án vizes vattára tett magok most kezdenek kipattogni. Ebből mikor lesz padlizsánkrém?

      Törlés
  2. Én meg ma vettem, s kiültettem. Az agyonóvottból alig lett, akkor most a lovak közé csaptam velük.Fagyot nem ígértek. Melyik a hullámpapíros bejegyzésed? Kiszeretném próbálni, van most papírom, meg amit irtanék vele az is.Köszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A márc. 18-ai Megvolt az év első... c. bejegyzés. Különben fekete újságpapír is ugyanolyan jó, csak ha szél van, azt nehezebb a helyén tartani. Nálam elég jól lesárgult alatta minden, a szélén viszont teljesen elburjánzott a gaz. De most néztem, hogy a tavaly kitett lapok már komposztálódtak és alatta teljesen gazmentes a terület. Csak nem szép látvány, olyan mint egy szemétlerakó, ahogyan bomlik el a papír.

      Törlés