2014. március 26., szerda

A nagy sikerre való tekintettel

újráztam a putritúrát, mivel igen jó idő ígérkezett. Nem is bántam meg, csak a vállam. Elsősorban a gyomokkal akartam leszámolni, nehogy idő előtt belepje az egész kertet. Körben a telekszélen és az árokparton mindent legyomirtóztam, mert kiszedni vagy kikapálni nem is lett volna esélyem. Sajnos a jó idő nagyon csalogató volt, ezért néhány dolgot már elvetettem, remélem, nem bánom meg (krumpli, hagyma, retek, saláta). Minden sor mellé 1 sor mustár.

Mivel szombaton végeztem a fenti teendőkkel, vasárnap nekiestem a csodasövénynek. Na ha előre tudtam volna, hogy a csoda ilyen, akkor biztosan nem ültettem volna ilyet. Jóformán karnyi vastagságú a legtöbb ága, pedig még 5 éves sincs. Most jól visszakaszaboltam, mert az meg már milyen, hogy létráról kell sövényt vágnom. Arról nem is beszélve, hogy ezt a sok vastag ágat a sövénynyíró nem szereti.



Ezt meg majd összedarabolom és megmelegszem mellette:


Lassan a patakot is kotorhatom, az árokról nem is beszélve, hogy a rosseb enné meg:




Hiába na, patak mellett nem jó lakni.

A hagymás virágok egyébként még nem nyílnak:


A gyümölcsfák sem sietnek: ő az első fecske.


De hát ez völgyzugoly, akarom mondni völgykatlan.

Itthon az ablak környéke meg így néz ki:


Egy kissé aggaszt, hogy a március 8-án petricsészézett háromféle padlizsánból még csak egyetlen szemet látok mozgolódni. Március 24-én vasárnap bepakoltam a sárgadinnye magokat is, nehogy túl késő legyen rájuk. Most már csak várok türelmetlenül.

4 megjegyzés:

  1. Azzal a patakkal jól meg vagy áldva!

    VálaszTörlés
  2. A padlizsán rettenet lassú, csak türelem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, hogy lassú, na de ennyire... még sosem tünt fel, pedig vezettem vetésnaplót. Márc. 8-án tettem dobozba, eddig a háromféléből kettőben még semmi mozgolódás nincs, a harmadikból 1-et tudtam elpalántázni és kettőt látok most csirázni. Most feltettem a dobozokat a konvektor fölé, hátha...

      Törlés