2014. június 24., kedd

Romos vagyok

annyit dolgoztam a hét végén és még a derekam is fáj. Kihasználtam, hogy nem volt olyan nagyon meleg, sőt nagy előrelátással még egy napernyőt is vettem, így azalatt már vígan tépkedhettem a gyomokat. Tehát mit is csináltam egy laza hét végén? Egy napig gyomláltam, minden este locsoltam, folyamatosan málnát szedtem, két szomszédtól is kunyiztam zöld diót, komposzttárolót bővítettem, paradicsomot karóztam és kötöztem, félig előkészítettem Zalán kifutóját, lesikáltam a madárfosos autómat, málnaszörpöt és eperbefőttet készítettem, diót törtem, jajj, még leírni is sok. S ha ez még nem lenne elég, a szomszéd vasárnap délután szólt, hogy van egy cseresznyefája, de neki nem kell a termése. Nosza szodé népség, összes létráim és két szomszédom társaságában megrohantuk a fát. Este 8 után értem haza, ekkor még nekiálltam cseresznyebefőttet eltenni, mert már elég érett, nem akartam tovább várni vele. És mindez képekben:


Elől a paradicsomos, háttérben a málnás.


Persze ez  még nem mind, mert naponta szedtem. Ja azt nem is említem, hogy a ribizlit is le lehetne már szedni, de arra végképp nem volt időm.


Így készül a málnaszörp.


Zalán behálózva.


A kétlakásosra bővített komposztos, csak erre sem volt időm, hogy átforgassam és a frisset áttegyem a másik fakkba.


Ez örök kedvencem, a homoktövis, tele van bogyóval, de a rossz fókuszálás miatt nem látszik.


Paradicsom minden mennyiségben.


Tán túlzásba estem volna?


Ez lett a szomszéd cseresznyéjéből. Nekem az idén a két fán 1 szem termett. De az legalább finom volt.


Ez meg a bűzös patak jobbról....


és balról.
A hét végén folyt.köv.

2 megjegyzés:

  1. Mennyi energiád van, irigyellek! Jól kidolgoztad magad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én magam is meglepődtem, de ha nincs hőség, akkor elég hatékony tudok lenni. A derékfájás kicsit meglepett, de másnapra elmúlt, úgyhogy annak sem tulajdonítok nagyobb jelentőséget.

      Törlés