2014. július 8., kedd

Terméskék

csak így kicsinyítő képzővel, mert ezek többet nem érdemelnek.








A múlt héten locsolás közben szinte alig találtam üvegházi molytetűt, utána kétszer esett az eső és a mostani hét végén már teljesen ellepte a káposztákat és a karalábékat. Dobtam nekik napalmot. Csak azt nem tudom, kiheverik-e.



Felszedtem a fokhagyma felét, mert ezeknek a szára már el volt száradva, a másik felének még zöld, ezek kaptak még egy kis laufot.



Hogy ez végül mi lesz, az még kérdés. Oda eredetileg sárgadinnyét ültettem, de ez inkább töknek néz ki, lehet, hogy ez lesz a muskotálytök? A kicsi termésekből még ez nem állapítható meg, de biztosan kerek lesz.



Zalán is nekilendült, sajnos a gazdaboltos szabin volt, így nem tudtam a felső részre hálót venni, csak most, s mivel a hét végén nem tervezek menni, valószinüleg létrán imbolyogva kell majd kibogoznom a sok összecsapzott hajtást.



A homoktövis még tartja magát. Szorítok neki. Egy kis homoktövis szörp jó lenne, a piacon aranyárban mérik.



A szokásos patakbeszámoló, most a fél oldalán lenyírták a füvet a közmunkások. Aztán jó sokáig pihenték ki a fáradalmaikat a patakparton ülve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése