2016. március 29., kedd

Hűvös Húsvét

fogadott és ki is tartott végig. Az, hogy a lakásban csak 8 fok volt, nem is lepett meg, de sajnos 15 köbméter gázzal és esti fűtésrásegítéssel később is csak 15 fokig jutottunk el. Pedig éjszakánként már nem is volt fagy. Mindegy, úgyis szinte az egész napot kint töltöttem. Bent ez várt:



meg ez



Majd ha kiszáradtak, akkor betakarjuk őket.

Azért nem panaszkodom, mert a munkálatokkal jól haladtam, igaz, ez általában így szokott lenni, júniusban veszítem el a kontrollt a kert felett, amikor megjelennek az egynyári gyomok.

Szóval felrotáltam a kert nagy részét, elvetettem a második adag zöldborsót. Vetettem még retket, salátát, répát, gyökeret, ezeket megint bakhátra, hátha szép egyenes gyökereket növesztenek.



A ház elején lévő kis kert egy részét is felástam és oda dugdostam a kardvirág gumókat.



Különben még nincs igazán tavasz, a korai virágok sem nyílnak, a fák rügyei sem duzzadtak még, kivéve a sárgabarack, az már a héten biztosan kinyílik. A csodasövény is szendereg még.



Azért én pozitívan állok hozzá, mert bízom abban, hogy egyszer csak lesz tavasz és nyár is.


Most még persze a fűtőtesten dideregnek, de mire kikelnek és kicsit megnőnek, mehetnek ki az erkélyre napozni és erősödni - remélem. A chocolate cherry paradicsom volt a legfürgébb, már néhány kikelt - hacsak nem gyom, ez majd később derül ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése