2020. november 14., szombat

Költöznék

ha találnék egy költöztető céget. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen nehézkes lesz. Igyekeztem olyanokat választani, akik a környékről vannak, hátha gyorsabb lenne a dolog. Az elsőnek kinézett cég 1-2 napon belül választ ígért, azóta már 12 nap is eltelt és semmi. Ezért felhívtam azokat, akik két éve is költöztettek. Mivel 3 napig se kép, se hang, telefonáltam. Megígérték, hogy délután az irodából visszahívnak és megbeszéljük. Hát nem hívtak és másnap sem. Ekkor belém bújt a kisördög és elkezdtem óránként telefonálgatni. Eleinte nem vették fel, aztán egyszerűen kinyomtak. Legalább tízszer. Nem is tudom, hogy erről mit gondoljak.

Mérgemben bepattantam a kocsiba, bedobáltam néhány fontosnak gondolt dolgot és irány a tanya. Előbb feltúrtam Anyukám kertjét és szedtem ki eper palántát és néhány tő málnát. Kihúzgáltam a kardvirágokat is, majd itt kitelelnek a pincében a gumók. Mivel a kert elégé elhanyagolt állapotban van, remélem, lesz egy kis jobb idő és azzal is haladok.

Az internet népével is elégedetlen vagyok. Mivel Anyukám idősek otthonába költözött, egy csomó dolog feleslegessé vált, de nem akartuk kilomtalanítani, hátha valakinek még jó lenne. Na van mindenre jelentkező, mindenkit nagyon érdekel, aztán eltűnnek, mint szürke szamár a ködben. Pedig néhányukkal már a telefonszámcserén is túl vagyunk, aztán mégsem jelentkeznek. Fene se érti, lehet, hogy ez valami új népi játék?

Mivel ma itt égetési nap van, elégettem - nagyon helytelenül - két matrackeretet. Szégyelljem magam.




7 megjegyzés:

  1. Otthonba meng anyukád, akkor hiába adtad el a házad? Fura egy világot élünk, én azt nem értem, ha nem tud menni mennyiben lenne egy telefon? Másban tapasztaltam ezt, még ag ellenkezőjét is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, hiába adtam el, de most már nem bánom. De nem arról van szó, hogy nem tud jönni, mert egyszer csak tudna, mert valamikor csak rám kerülne a sor, így meg az ember ül és reménykedik, pedig nem kéne.

      Törlés
  2. Faház a dombtetőn juditu.hu erre keress rá, korábban írtam róla neked

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most gyorsan belenéztem. Sok bejegyzés van, kiválasztottam a fűtést, elolvastam. A végére érve látom, hogy támogatta a Praktiker. Így már értem. Csak nem érdekel, mert nemcsak fizetett hirdetés de még baromság is. De köszi, hogy gondoltál rám.

      Törlés
  3. Egy dol9g, hogy támogatják, de tényleg hiteles, s jókat ír. Hidd el.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs nem akartam így kirohanni. Nekem ez nagyon műmájer dolog. Amit Te leírsz és beteszel a blogodba, az hiteles. De ez csak reklám. Nézd meg a fotókat, csupa tökéletes műtermi felvétel, nincsenek a helyiségekről képek, csak kis részletek. Lehet, hogy ez a ház így egyben nem is létezik. Főleg a pince gyanús, ha a volt tulajok maguk építették, ilyet biztosan nem csináltak. A leírásokban is csak a felhasznált anyagok pontos neve van, szinte semmi a nehézségekről, buktatókról. A hozzászólásokra is csak sablonos válaszok, be nem teljesített ígéretek. Arról nem is beszélve, hogy sehol egy félreütött betű, mindenhol szabatos fogalmazás, hibátlan mondatok tökéletes külalakkal. Ez egy tematikus magazin termékmegjelenítéssel. Attól ez még nem rossz, de segítségnek vagy követendőnek számomra nem alkalmas.

      Törlés
  4. Ő profi, lakberendező is. Műsora is volt a Deko csatornán, ügyes, hiteles, régóta követem. Szeretem őt.

    VálaszTörlés