2021. november 7., vasárnap

A lemenő nap fényében

még készítettem néhány fotót a kertről, mert ez volt az utolsó, amit itt láttam ebben a évben. Másnap irány haza. Bár a szomszédom szerint hamarosan visszamegyek, mert nem fogom bírni Pestet. Utána számoltam és 5 hónapig voltam ott megszakítás nélkül. Nagyon megszerettem a helyet, jól érzem ott magam. Nem szívesen jöttem haza, mert tudom, hogy itthon jó sok elintézetlen ügy és probléma vár. Az első mindjárt megérkezéskor beütött, nem tudtam a konvektort beindítani, nem ad szikrát és a szerelő, aki tizenéve jár hozzá, azt mondta, hogy belátható időn belül nem is tud jönni, annyira be van táblázva. Szóval majd reggel kezdhetek telefonálgatni. Most fáj a derekam, mert mire ezt a rengeteg cuccot felcipeltem és elpakoltam, elegem is lett.

Szóval jöjjenek a képek. Ha meggondolom, hogy hat hónap alatt milyen messzire jutottam, milyen sok mindent megcsináltam, akkor elégedettséggel tölt el a képek nézegetése. Szinte teljesen sikerült a kertet kitakarítani és azokat a helyeket felásni, a tarackot kiszedni, ahol a jövőben vetni-ültetni szeretnék valamit. Ha még további hely is kéne, akkor arra is lesz lehetőség. De azért majd igyekszem nem túlzásba esni, mert egymagamnak azért nem kell túl sok.








Rendet csináltam a sufniban is, minden olyasmit behordtam, aminek a fagy vagy az eső nem árt, mert sem ajtaja, sem rendes oldala nincs.


Minden egyéb ment a pincébe, ami most megint jól tele van, mert a szigetelés maradékát is levittem. Kint is lenne helye, de nem szeretném, ha odafészkelne valami nemkívánatos rágcsáló. Így az udvaron és a nyitott fészerben semmi kedvező fészkelőhely nem maradt.


Majd ha kiheverem a hazacuccolás megrázkódtatását, és lesz fűtés is, akkor írok egy összefoglalót az első év tapasztalatairól.

5 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy tényleg sokat dolgoztál,nagyon jól mutatt a ház,jó pihenést kívánok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, örülök, ha másnak is tetszik.

      Törlés
  2. Már sokszor szégyelltelek dicsérni de ez így igaz, rengeteget végeztél. Érdekes az utolsó előtti fotón ránézni a házra, ebből a nézetből nem igazán mutattad. Várom a beszámolód, s jó pihenést kívánok, mindent megtettél érte. Viszont csak így érdemes csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt a képet a kert végéből csináltam. Azért nem szoktam, mert pont a ház előtt, vagy mögött van az a nagy fenyőbokor, ráadásul egy kis dombon, a hátsó részére pedig odahordtuk a felszedett tarackot, szóval nem a legelőnyösebb képet mutatná, viszont a kert mélysége és változatossága így látható a legjobban. Köszönöm, pihenésről egyelőre nem lesz szó, mert ki sem látszom az elmaradt ügyek intézéséből. A karácsonyi ajándékok beszerzéséről meg nem is beszélve.

      Törlés
  3. kölcsönünk van, bármilyen velünk van, és készek vagyunk felajánlani bármilyen kívánt összeget
    Hitelre van szüksége? Küldjön nekünk egy e -mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Szüksége van sürgős kölcsönre most a következő 6 - 12 órára stressz és késedelem nélkül REMY. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2% kamattal adunk ki hiteleket, gyors kiszolgálással minden típusú kölcsönt kínálunk, küldjön e -mailt sürgős kölcsöneire
    Írjon nekünk e-mailt, e-mailben kapunk kölcsönt {remy.credit111@gmail.com}
    van hitelünk az Ön számára ..

    VálaszTörlés