2022. december 23., péntek

Élt 10 évet...

Minden kedves olvasómnak ezúton kívánok békés, boldog karácsonyt, egészséget, sikerekben gazdag új esztendőt. Ezúton szeretném mindenkinek megköszönni az érdeklődést, amit e kis blog iránt tanúsított. Igen, ez itt az utolsó bejegyzés, nem lesz tovább. Sok mindent megosztottam az elmúlt években, főként egy bizonyos parasztház iránti rajongásomat és vele való küzdelmeimet, örömömet, bánatomat. A házat eladtam, véget ért egy fejezet. Az utóbbi években már keveset írogattam, úgy érzem, nincs értelme tovább folytatni, a lelkesedésem sem a régi, itt kell abbahagyni. Még egyszer köszönöm mindenkinek, aki eddig követett, és talán viszontlátásra egy másik blogban egy másik házzal.... ki tudja.



13 megjegyzés:

  1. Boldog karacsonyt kivanok es egy szep, sikeres uj evet! Sajnalom, hogy nem leszel, hianyozni fogsz. Tiszteletre melto a munkabirasod, kitartasod, az akaraterod es az a teremteni vagyas, amivel a pusztasagbol megprobaltal elettel teli kertet, hazat, masodik otthont teremteni.Oszinten remelem, hogy hallunk meg feloled! Kivanok neked sok erot, jo egeszseget a terveid megvalositasahoz oszinte tisztelettel es szeretettel!

    VálaszTörlés
  2. Éppen miattad jöttem fel hátha írtál. Nem szívderítő, de megértelek. Azért ha új blogod lesz, jelezd majd. . Remélem ezt a házat nem adod fel? Vagy túl sok vele a küzdelem? Viszont oly jól vezényelted, csináltad. A legjobbakat kívánom neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Valószínűleg ezt is eladom, mert az önkormányzati lakást, ahol Pesten lakom, hamarosan szanálják és akkor keresek magamnak egy véglegeset. Szóval, lehet, hogy lesz még blog.

      Törlés
  3. Szerettelek olvasni. Főleg azt, hogy egyedül mennyi mindent megoldottál. Nagy küzdő vagy. Remélem lesz még blog. Sok sikert a továbbiakhoz.

    VálaszTörlés
  4. Én csak most látom, hogy elmentél, egy ideje kerestelek, de nem volt nyilvános a blog.
    Éppen gondoltam rád, mert lassan ideje lesz elültetni a paradicsomokat, amiket a Martinlandról rendeltem, amit ajánlottál.
    Nagyon sajnálom, hogy abbahagytad és őszintén remélem, hogy még hallunk felőled. Az én blogom címe itt van fenn, ott megtalálsz.
    Ne mondj le a kertészkedésről! Nekem az a mottóm, hogy: ,,A kert egyszerűen nem engedi, hogy lelkileg öreg légy, hisz túl sok remény és álom van még, ami nem valósult meg.”
    Gyere vissza Nógrádba, ez a legszebb megye! :)
    Minden jót kívánok neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem vagyok nagy IT-guru, a beállításoknál valamit elrontottam, ezért nem látszott egy ideig a blog. Eltelt egy idő, mire rájöttem. A paradicsomokról ne is beszéljünk, most szabadítottam fel egy kis helyet az ablak előtt a növényháznak, mert lassan én is kezdek vetni. Sajnos én is szereztem be jónéhány magot a Martinlandtól, hiába csapkodtam a kezemre a rendeléskor. Megint lesz vagy száz tövem, pedig nem akartam. Nógrádba már valószínűleg nem fogok visszamenni, bár nekem is tetszik, de sok hátránya is van. A kertészkedés az persze marad, amíg bírom. Neked is minden jót kívánok.

      Törlés
    2. Én eleve nógrádi vagyok, csak hazajöttem Pestről. :) Itt nálunk nagyon jó a közlekedés, kb. 1 óra alatt fenn vagyok Pesten. Az emberek nem azok a tipikus kedves falusiak, inkább a fura falusiak, nem is igazán találtam ismerősökre. Ez nem pozitív.
      Viszont jön a tavasz, nálam már nyílnak a krókuszok, jó lenne, ha visszakapnád a blogolási kedvedet az új szezonnal. Nagyon kevés jó blog van, én is szeretek olvasgatni másokat is, nemcsak magamat. :))))) A lakáskérdésed remélem hamarosan és a lehető legjobban megoldódik. Az is nagy kedvcsináló ám!

      Törlés
  5. Kár lenne abbahagyni a blogot, szerettem olvasni. Mindig benézegettem, de nem volt nyilványos egy ideig a blog. Üdv: Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán egyszer majd megint megjön a kedvem hozzá és akkor folytatom, mert van egy olyan érzésem, hogy lesz majd még mit megírni.

      Törlés
  6. Nagyon sajnálom a bezárást, szeretelek olvasni, jó egészséget kívánok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, talán egyszer majd lesz folytatás.

      Törlés