2012. július 10., kedd

(M)elegem van 2.0

Meg az asztalosnak is, mert nagyon nehezen akar testet ölteni az a nyomorult fürdőszobai válaszfal. Most két héttel a munkálatok megkezdése után még mindig ez a helyzet:


Belülről meg így néz ki:



Végre vajúdtak a hegyek és szültek egeret: megállapodtunk az ajtóról is. Szerintem jól fog kinézni, illeszkedik a környezetéhez, s ha jól sejtem, Tiffany-üveges budiajtóm lesz. Mert kiskoromban asztal körül kergettek.... Na akkor a hét végét tapétabeszerzéssel fogom tölteni, merthogy ezt a gipszkarton falat én fogom letapétázni. Ha nem sikerül, még mindig lefesthetjük. Ezen a hét végén nem lesz putrizás, mert lejárt a jogosítványom és péntekre kaptam időpontot az okmányirodában. Így most kihasználom a hűvösebb időt és megpróbálom a restanciámat feldolgozni. Már két éve hiányzik a belső szoba sötétítő függönyéről az összekötő szalag. Most azt is megpróbálom megoldani. És hogy valami kellemes is legyen benne, üdülési csekkem romjaiból megmasszíroztatom lepukkant hátam. Sűrű hétvégém lesz.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kívűlről úgy tűnik, mintha beépített szekrény volna a válaszfalad. Lehet, hogy nem is lett volna hülyeség akként is szerepeltetni. Már persze ha a hely, és a hely szelleme engedi.

    VálaszTörlés
  2. Szia, majd ha elkészül, meglátod, miért nem lehetett. Különben a fal 290 cm széles és 210 cm magas. Ekkora szekrény ebbe a kicsi szobába túlzás lett volna. Meg az a két lyuk sem véletlenül van ott, de nem akarom lelőni a poént (igaz, még én sem tudom, hogy fog kinézni).

    VálaszTörlés
  3. Én is kíváncsian várom, hogy mi sül ki!

    VálaszTörlés