2012. július 23., hétfő

Vánszorgó fürdőszoba-projekt

Lassacskán, mondhatni tyúklépésben halad előre a projekt. Már több mint 1 hónapja építkezési terület a hátsó szoba, de még mindig csak a keretnél tartunk, le van glettelve, de még nincs lecsiszolva.


és így néz ki fürdőkád-perspektívából:



Le lesz tapétázva, de az elképzelt tapéta beszerzése nehezebb mint gondoltam. Két hét múlva szabi, addig meg kell oldanom a problémát. Szabadságom idején végére szeretnék járni az egész rumlinak.

A kéthetenkénti lejárás persze ezen kívül is okoz gondokat, pl. egy csomó tökfej vigyorog a bokor alatt:



vagy húsos káposzta terem a kertben:



Csütörtökön éjjel jó nagy vihar volt, hatalmas széllel, az összes paradicsomomat ledíbolta, eltörte a karókat, fél napig tartott, míg helyreállítottam. De még mindig jobban jártam, mint a szomszéd, ahol a gyönyörű diófát harmadolta el egy villám.

.. és ha már húsról van szó, csütörtök este, amikor megérkeztem, azonnal lementem a kertbe felmérni a két hét alatt bekövetkezett károkat. Rettentő büdös rohadt karalábészag fogadott. Aztán hátra mentem a karalábékhoz, ott meg nem volt büdi. Elindultam az orrom után és meg is találtam a forrást egy döglött kutya személyében. Már jó pár napos lehetett. Tavaly a szomszéd macskája is az én kertemben dobta el az életét. Lassan gyanakodva fognak rám nézni a helyiek.

3 megjegyzés:

  1. Milyen tapétát szeretnél, amit még mindig keresel?
    Döglött kutya temetése a te feladatod volt?

    VálaszTörlés
  2. http://editeva.blogspot.hu/

    Másik blogom utolsó bejegyzésében írtam egy és másról, de arról is, hogy falumúzeumokban voltunk 1-2 hete. Kiéltem magam, de jó volt!:-)

    VálaszTörlés
  3. Néhány éve lakásfelújításkor rákattantam egy kőfal-borostyán mintás tapétára, szerintem fantasztikus hangulata volt, mindig abban a helyiségben voltam. Mostanra már kiment a divatból, de azért találtam egy helyen, igaz, nem pont olyat, mert az fehér kő volt, a mostaniak pedig fehér vagy szines tégla. De azért ez is jó lesz.
    A kutyát a szomszéd fiú temette el, csak meg kellett várni, hogy kialudja az éjszakai műszakot.

    VálaszTörlés