2012. augusztus 24., péntek

Game over fürdőszobafal

Sajnos nincs olyan hosszú, aminek egyszer vége ne lenne, így van ez a szabival is. Vége, hazajöttem a jó hűvös házikóból a jó meleg lakásba. De legalább van mobilklíma. Jó zajos.
Ami a szabadságot illeti, gyorsan eltelt, nagyjából minden beütemezett munka elkészült, beleértve a fürdőszobafalat is, íme a végeredmény:

Először letapétáztam: nem kaptam olyat, amilyet szerettem volna, de így utólag talán nem is baj. Még soha nem tapétáztam, lehet, hogy nem ezzel kellett volna kezdeni, de egész jó lett, az illesztés nem mindenhol tökéletes, de hát nem is kell annak lennie, vagy igen?



Aztán jött a mester és beragasztotta az üvegtéglákat (jól összekenve purhabbal, amit aztán fél napig vakargathattam róla).


Ezután már csak a cicomázás jött és az újabb probléma, mert a tiffany-üveg csak 3 hónap múlva készült volna el az ajtóba. Így jártam, nem is tudom, hogyan fogom feldolgozni, hogy a budiajtón nem tiffany-üveg díszeleg (lehet, hogy így jobban jártam).



Így hát az ajtó ilyen lett:



Visszapakoltam és kész.



5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Őszintén mondom, meglepődtem. Nagyon hangulatos lett! Tényleg. És eredeti, kreatív.
    Az előtér egyébiránt fűnyíróparkoló is? :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik, mint egy kis házikó a nagy házikóban. Hát igen, az egy elektromos rotakapa, ott parkol a szekrény mögött, nem merem a hátsó nyárikonyhában hagyni. Itt védettebb a betörés ellen - legalábbis remélem.

    VálaszTörlés
  3. Minden tökéletes, átgondolt, mint mindig!:-)

    VálaszTörlés
  4. Hááát, az átgondolással volt azért némi probléma, mert még az utolsó napon is változtatni kellett, pl. kétszárnyas ajtót akartam, mint a vadnyugati kocsmákban, de az műszaki okok miatt nem jött össze.

    VálaszTörlés