2012. augusztus 25., szombat

Gyanús füst

Már évtizedekkel ezelőtt is divat volt híres festmények reprodukcióit képeslapként, üdvözlőlapként forgalmazni. A 70-es évek végén (még leírni is borzasztó) Bécsben vettem több ilyet, de egyet valahogy nem küldtem el, megragadott a hangulata, nem tudtam tőle megválni. Aztán teltek az évek (évtizedek), jó pár évvel ezelőtt elkezdtem természetgyógyászattal foglalkozni, aminek része az energiatovábbítás. Ennek több fajtája is van, én az SHY mellett döntöttem. Az oktatáson a koncentrálás segítéséhez egy képet alkalmaztak, persze nem akármilyet, egy egyiptomi témájút, amelyet - személyes indíttatásból - ennek az irányzatnak a vezetője választott ki. Akkor eszembe jutott az én képem. Azóta is sokszor nézegetem. S mivel gugli a barátom, találtam egy olyan reprodukciókat forgalmazó oldalt, ahol ez is megtalálható. Szerintem pont jó lenne a putriba, bár a hangulata kissé melankólikus, olyan elmúlás-szagú, de valahogy úgy érzem, eljött az idő, hogy elfoglalja helyét a falon. Azt hiszem, írok a Jézuskának.


3 megjegyzés:

  1. Nem is az elmúlás, mint inkább a megújulás "szaglik" róla, egyfajta Főnix-effektus. Kifejezetten hangulatos kép. Az otthonomban én is szívesen kitenném, akár a reproját is.

    VálaszTörlés
  2. Hmmm, így még nem gondoltam rá, de hát épp ez a lényeg, hogy mindenki mást láthat bele.

    VálaszTörlés
  3. Tedd ki, az a fény, nagyon biztató, s a hangulata, megértelek.

    VálaszTörlés