2013. március 15., péntek

Perben-haragban állok

az öreg kaporszakállúval ezért az időjárásért. Ez a hétvége lett volna ebben az évben az első putrijárat. Ehelyett itthon rostokolok és kétszer kellett Nünükéről lerobbantani a ráfagyott jeget és havat (merthogy nekem is pont ma kellett hájrobbantásra bejelentkeznem).  Kinyitom a lakás ajtaját és ezt látom:


Bánatomban fogtam pink hólapátkámat és lehánytam a havat...... az udvarra. Aztán befejeztem a múlt héten elkezdett magültetést. Merthogy kevés földet vettem. Meg olyan családi problémák is felmerültek, amik miatt azt hittem, jobb ha nem is kezdek neki. Ez most átmenetileg megoldódni látszik, de az idő sajnos ellenem dolgozik. Azért csak pozitívan, úgyhogy:


Azt hiszem, csak a zellernek nem jutott hely, na majd ha kiittam a következő üvegből az ásványvizet. A többiek már melegítik a talpukat:



A nap hátralévő részében kekszsütési rutinszerző gyakorlatok folytak. Most folytatom a minőségellenőrzést. Egész jók, bár talán a sóval bánhattam volna bőkezűbben. (Örülök ennek a laptopnak, csak írni nem tudok rajta, állandóan elugrál a kurzor, biztosan rátehénkedek, de hát ma nekem nem lehet jót tenni.)

Most megvizslattam a múlt héten elvetett magokat. Azt hittem, még semmi nem történt, de most hogy okulával néztem, már látok 1-2 bátortalan kis zöld fejecskét kikandikálni. Csak hajrá, mert az idei év lesz az első tudatosan megtervezett, csak nehogy füstbe ment terv legyen belőle. Izgulok:-)

5 megjegyzés:

  1. Sajnos ez a hétvége nem az a hétvége valóban....Nagy havazás volt errefelé is viharos hófúvással. Csak a kikelt paradicsom és zeller palántakezdeményeim vigasztalnak, hogy talán lesz tavasz idén is.
    Ezt a palackos palántanevelést nem igen értem, én félben elvágom a palackot, alját persze kilukasztom, és abba szoktam pikírozni. De így hogy a szűkülő teteje rajta van, hogy .....? Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát trükköztem:-) Nem vágom át teljesen a palackot, így betöltéskor csak félrehajtom a tetejét, utána visszaállítom. Így ez üvegházként szolgál. Majd ha kinőtték, teljesen levágom a tetejét.

      Törlés
  2. Ha olvastál, én meg kilátogattam, hogy másnap családilag érkezzünk, itt rekedtem. Most már minden szép és ragyogó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolkoztam rajta én is, hogy mégiscsak lemegyek, elvégre fűteni lehet. De nagy a sár, úgysem tudtam volna a kertben semmit csinálni. Biztosan én is ott ragadtam volna. De a képek, amiket csináltál gyönyörűek. Különben volt már olyan tél nem is egyszer, hogy én is ott ragadtam. (Sőt még egyszer nyáron is, mert olyan zivatar kerekedett, hogy nem mertem elindulni.)

      Törlés
  3. Jaaaaa....:) Eszter

    VálaszTörlés