2013. március 3., vasárnap

Milyen szinű legyen a kerítés?

Ez igen fontos kérdés, mert az idén már nem úszom meg a kerítésfestést. Most így néz ki:


Tulajdonképpen az eredeti állapothoz illett, mert ilyesmi barna volt minden tornácoszlop.




S mivel most már ilyen, ezért az új festést is ehhez kéne igazítani:



Valamiért úgy érzem, hogy ez cseresznye, ami fán nem számít különleges szinnek, kerítésfestéknél rázósabb lesz, nemigen láttam még ilyesmit. Vagy csak én nem láttam még ilyen kerítésszint? Azt hiszem rozsdamarózni is kell. Május 1-je úgyis a munka ünnepe, majd kiveszek hozzá néhány nap szabit, aztán lepingálom. Sietnem kell, hogy megelőzzem a kerítésre növő növényeket.

Hiába, a kertes háznál mindig van tennivaló.

9 megjegyzés:

  1. Nincs is annál szebb, mint munkával ünnepelni a munka ünnepét!. Jó neked, hogy csak festés felújításra szorul a kerítésed. Nálam cserére lenne szükség! Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd.... Remélem, csak festés, mert egy-két hegyről lezúduló sárlavina már eldeformálta a gyalogos bejárót. Csak úgy tudom kulcsra zárni, ha a tetejét nyomom lefelé. A kocsibejáró alsó része is elég gyanúsan nézett ki, majd okulával is megnézem. Az a vékony lemezrész lehet hogy már elég rozsdás. De ezen a szinen nem nagyon látszik - messziről.

      Törlés
  2. Én a kerti bútort igazítottam a z ablakok színéhez, akkor már legyenek egyformák. Lényeg neked legyen szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az se rossz, én meg a fürdőszobabútort, merthogy a fürdőszoba válaszfalán is vannak ablakok, így most azok is illenek egymáshoz.

      Törlés
  3. Nem gondolkodtál azon, hogy zöldre fested?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is zöld, de ha az oszlopra akarod, hogy hasonlítson, akkor drapp.

    VálaszTörlés
  5. Tényleg, zöld:-) Erre vajon miért nem gondoltam? Akkor aztán beleolvadhat a tájba. Azt a drappot azért még meggondolom.

    VálaszTörlés
  6. Szia! Egy kellemes, mélyzöld szín, esetleg teljesen fehér... De nem, inkább a zöld!
    Ajánlom figyelmedbe a következő oldalt - http://www.homeinfo.hu/kert/kerites-korlat/821-keritesfestes-hazilag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi a linket, jó segítség, bár mosószeres lemosást még nem hallottam fémkerítésre. De mindig tanul az ember:-)

      Törlés