2014. január 3., péntek

Nem bírtam magammal,

megkezdtem a vetőmagok begyűjtését. Ez valami kényszeres betegség lehet, ha meglátok egy vetőmagos gondolát, máris késztetést érzek végigtúrkálni.



Aztán Anyukám is megőrzött tavalyról egy tasakot, de akárhogy forgatom, nincs neve. Gazdaboltban vette. Szerinte nagyon finom, zsenge zöldbab volt. A zöldbabbal mindig problémám van, mert nagyon ingadozó a minősége. Persze gondolom, ez is időjárás-függő.


Na megyek, kutakodok a ZKI honlapján is. Standard vetőmag. Köszi.

6 megjegyzés:

  1. Neked is boldog új esztendőt Putrinka! Nevetni fogsz, pont ma gondoltam arra, hogy végig kéne néznem a tavalyról megmaradt vetőmag gyűjteményem. Talán azért is, mert ma lett felszántva a konyhakert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye-ugye, hogy nem lehet elég korán kezdeni?:-) Nálam októberben megvolt a szántás, de úgy tünik, a talajlazítónak szánt mustár fagy híján jól felmagzott. Lesz még böjtje ennek a tavaszi januárnak:-(

      Törlés
  2. Capitano lesz a babod.
    Már én is rendezgetek.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azaz, közben már én is kutakodtam. Olyan magasra írják a tasakon a nevet, hogy felbontáskor az eltünt.

      Törlés
    2. Úgy láttam én is a ZKI honlapján, hogy a Capitano-t keresed. :)

      Törlés
  3. Nekem is gyűlnek a magocskák! Sőt kaptam csicsót is... persze van aki becézi is őkelmét. :)
    Most vettem háromféle zöldbabot, de nem ZKI-s, hanem Garafarmos. Maxidor, Sonesta és Minidor névre hallgatnak. Majd a vallatásnál kiderül, mit produkálnak őkelmék. Sajnálom, hogy a tavaly vetett babom nevét nem őrizte meg az emlékezetem, finom volt és folyton termett. Olyat se láttam még.

    VálaszTörlés