2014. október 13., hétfő

Férfias játékok

Elvégre egyenjogúság van vagy mi:


Bár még csak az első randin vagyunk túl (és ehhez is át kellett hívni a szomszédot), de azért teccett:-) Igaz, a szomszéd szerint fröcskölni kellene belőle az olajnak, de ez nem történik, úgyhogy figyelnem kell új partneremre. Ennek megfelelően a csodasövény még mindig vállalhatatlan állapotban van:




Folytattam a kert tisztogatását, előkészítését a rotáláshoz. Azért van némi kétségem, mert mostanra már kiszáradt a föld teteje, az alja meg nedves és be is van tömörülve, úgyhogy nem lesz egyszerű. Kaptam a szomszédasszonytól néhány eperpalántát, hát... alig bírtam beásni. Ahogy az ásóvillával beleszúrtam a földbe, hatalmas rög fordult ki és szét sem lehetett verni. Háromszor öntöztem be, mire a palántákat sikerült belerakni.



Kiástam a kardvirágokat is, mert féltem, hogy valami elrágja: ez bezzeg könnyen ment, a kertnek erre a részére már kevesebb napsütés jut, itt még vizes a föld.



A kert már csaknem üres, egy árva karfiol nyűglődik benne az egyik oldalon és persze néhány vadon nőtt büdöske.



A Zalánon is csak néhány cső árválkodik. Letaroltam a citromfű és menta elszáradt, elöregedett leveleit is.



Kiástam a petrezselyemgyökeret, ványadt maradt, de egészséges a többsége. A másik sor még áll, mert ebből szeretnék még pestot csinálni. Néhány feketeretket is hagytam még érni, és ott az egy szem saláta is, fejetlenül:



Az eddig betegeskedő bordó bazsalikomom most kezd feléledni, a rozmaring is szép, ez az első év, hogy áttelelt és nem pusztult ki.



Az eper változatlanul adakozik, még mindig tele van éretlen szemekkel:



Lehet, hogy az idén már megtudhatom, milyen íze van?



Mert szőlőt idén csak a peronoszpóra evett. Pedig direkt termő. Hiába, már ezek sem a régiek.



Jövő héten folyt.köv. (vagy fűtök és szidom az esőt, bármi megtörténhet).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése