2016. július 24., vasárnap

Már a kardvirágok sem

a régiek. Minden évben elültetem a szokásos kb. 40-50 db-ot, aztán mindig van egy csomó virág, mert ezt szeretem legjobban. Az idén a ház elé kerültek az előkertbe, mert a másik helyüket már nagyon benőtték a fák és nem lenne elég fény. Elültettem őket, a maradékot pedig odaadtam a szomszéd néninek. Neki bezzeg gyönyörűek lettek, pedig a silányabb gumókat kapta. Nálam a szép napos helyen alig bújt ki néhány, még most is vannak 1-2 cm-es hajtások, virágot pedig kettő hozott összesen.



(Azóta már kigyomláltam.) Az egyiket pedig leverte az eső, úgyhogy itt végezte:



Nem tudom, emiatt kinek a lábát vagy a csőrét kell letörnöm:



hogy erről már ne is beszéljünk:



Mivel nemcsak a múlt hét végén esett, hanem szerdán is, így a gyomtalanítás után volt még idő a csap környékét is rendbe tenni.



Legalább nem kell sárba lépnem, ha vizet akarok venni eső után. Házilagos megoldás, de nekem megfelel.



Az eső után nem mertem tovább várni és bepermeteztem a paradicsomokat. Egyébként nagyon szépek, már a Cherrolák kezdenek is érni. Nekik az eső nem tett jót, ki vannak repedezve. Már ettem néhány szem szedret is, úgyhogy lassan az is beindul.

Ez pedig itt a naplemente Putrifalván:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése