2017. április 13., csütörtök

Célszerszám

Mivel ez a bútorfelújítás finoman szólva is a szívás kategóriában játszik, hát törtem a fejem és végre megjött az ihlet. Megboldogult Édesapám mielőtt nekiállt egy munkadarabnak, hosszasan készített hozzá célszerszámot, hogy utána könnyebb dolga legyen. Na én is követtem ezt a példát és eszembe jutott, hogy van itthon egy kis szilikonkaucsuk tömítő ragasztóanyag, ami bár egyidős az évszázaddal, azért még kenhető. Készítettem egy kis prototípust és amikor működött, hozzáláttam a megfelelő mennyiségű célszerszám legyártásához.

Először is kerestem egy szépen legyalult és egyik oldalán pácolt (ennek semmi jelentősége) lécdarabot, amit megfelelő méretűre felfűrészeltem, majd fejszével felhasogattam, mint a gyújtóst.



Minden oldalára, de csak az egyik végére ragasztottam csiszolópapír csíkokat, így ezekkel fogom majd a csiszológép számára hozzáférhetetlen helyeken lecsiszolni, mert az ujjaimat nagyon igénybe vette volna ez a munka.



Most nagyon elégedett vagyok magammal:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése