2017. április 3., hétfő

Lassan

tavaszodik én pedig lassan végzek a kertrendezéssel. Mármint a legfontosabb rotálással és talajelő-készítéssel. 



Persze azért még lenne mit tenni, pl. a bokrok alját is gyomtalanítani kéne és a sok levágott ág is felaprításra vár. Na de lesz még rá idő, úgy sejtem.



Próbálom visszafogni magam ebben a melegben a további vetéstől, mert szerintem még csalóka, lesz itt még hideg. A szomszéd néninek már virágozott a borsója, de ebben a hőségben ledobta a virágokat. Hiába na, nemcsak a hőmérőt, hanem a naptárt is nézni kell. Azt tervezem, hogy az uborkát és a sárgadinnyéket csak a hónap második felében fogom pohárba vetni, így a májusi fagyos szentek után ki is fogom tudni ültetni.



Az első tavaszi virágok még csak most óvakodnak. A bal oldali fehér karó tövében még a hóvirág maradék van. Virág már nincs rajta, de a zöld még csak most kezd fonnyadozni.



Ez valami korai jácint, a szomszédasszonytól kaptam. Ez is most virágzik még.


A pikírozott paradicsomok is lassan szaporodnak. Most igyekszem szigorú lenni és csak az erős palántákat tartom meg, nem kell nekem hatvan tő paradicsom, mert aztán nem tudok majd mit csinálni vele. (A nárciszt véletlenül lekapáltam.)

Szóval lassan haladgatok, szó szerint is, mivel lesántultam és mivel nem pihentetem eleget, így az is lassan javul. Egy nyugdíjas panaszai. A többi bosszúságomat már meg sem említem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése