2020. szeptember 13., vasárnap

Dédnagyi hagyatéka

 Miközben várakozom a leendő házikómra, nem ülhetek tétlenül, mert Anyukám háztartását is fel kell számolni. Már két éve nagy lomtalanítást hajtottunk végre, de még mindig rengeteg dolog maradt. Amit úgy gondoltam, hogy piacképes, feltettem hirdetési oldalakra, de úgy tűnik, csak apróságokat sikerül eladni, szekrényekre, ülőgarnitúrára nincs nagy kereslet, pedig mindegyik jó állapotban van. Egy-két dolgot szeretnék azért megmenteni, bár tudom, hogy ha én is távozom e földi létből, az valakinek csak lom lesz a többi holmimmal együtt.

Ez a tálaló, mióta az eszemet tudom, családunk tulajdona. Először dédnagyanyámnál láttam, a halála után nagyanyámhoz került, majd anyukámhoz, s most majd jön velem.


Sajnos fogalmam sincs, mikori lehet, még csak hasonlót sem találtam a hirdetési oldalakon, pedig rengeteg ilyen régi cuccot lehet találni. Most újítom fel. Alaposan végignézegettem, az utólagos elválasztó lapokat eltávolítottam a fiókokból, de úgy látom, a többi eredeti. Még a zár is működik. Egy-két helyen kell javítani, pl. az egyik fiók alsó peremét, de pl. csak ez a kék festékréteg van rajta, nincs alatta semmi más. Egyetlen nagy bánatom van, nem találtam még meg hozzá a festéket. Mivel konyhába kerül, szeretném vízbázisú zománcfestékkel lekezelni, de eddig nem találtam levendula színűt, csak krétafestéket. Azt pedig utána lakkozni vagy vaxolni kellene. Na mindegy, mire letisztítom, talán megtalálom a megoldást erre is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése