2017. október 18., szerda

Megtisztult fáskamra

Azt mégsem írhatom, hogy megszépült, mert az csak önmagához képest lenne igaz. Mivel nincs felújítva, el a legjobb állapot, amit el tudtam érni. Sok oka van annak, amiért pont ez a helyiség nincs felújítva, elsősorban azért, mert még nem találta meg a végleges funkcióját. Addig meg marad ez az állapot.






A kert is nagyjából rendben van, az utolsó termések leszedését még halogatom. A még zöld paradicsomok nem érnek be sem a tövön, sem az ablakban, kivéve persze a koktélokat. Persze van, aki azt hiszi, a nyár örökké tart, s még virágkorát élheti.


Mások meg szégyellősek és bujkálnak.



Valamelyik nap tarra vágtam a talajtakaró lucernát. Azt hittem, itt a vége, de tévedtem, már így néz ki:


Még van néhány szem uborkám, paprikám és padlizsánom. Azt hiszem, a hét végén leszedem őket és felszedem a töveket. Ami kérdéses, hogy a rengeteg zöld pritamin paprikával mi legyen. Várjak vagy azokat is szedjem le és talán a kamrában bepirosodnak. Ezzel az a baj, hogy egyúttal belül be is penészednek. Nem értem, hogy miért megy ilyen nehezen az érésük. Minden évben ugyanez a probléma. Bár már ettem 8-10 db-ot, ami a 3 tőről elfogadható mennyiség, de még elég sok van rajta. Ugyanez a probléma az egyetlen megmaradt kápia tővel, nem pirosodik a termés. Már jónéhányat leszedtem zölden és beletettem a lecsóba. De hát nem ezért tartanám. Na mindegy, most megyek kertszemlét tartani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése