2021. május 7., péntek

Még több probléma

Ahogy az lenni szokott, a baj nem jár egyedül. Miután a kutat a mester kiásta, tett bele új lábszelepet és lebontott minden felesleges pumpát és csapot, úgy éreztem, egyenesben vagyok. Örömöm korai volt, mert másnap a vízmű elkezdett 10 percenként bekapcsolni. Először ezt a szintén lepusztult wc tartály rovására írtam. De nem, újra szét kellett szedni a kutat, mert összeszedett valami piszkot. De legalább szakszerűen van összerakva.


Aztán persze nemcsak az egész wc-tartályt és a csatlakozó szelepet kell kicserélni, hanem a zuhanyzó kígyót is, mert orrán-száján jön a víz. Volt itthon egy tartalék, gondoltam megoldom, de annak meg más a mérete, szóval most zuhanyozni sem lehet.


Aztán ha ezeket a problémákat megoldom, jöhetnek a kapuk, mert az egyiket kinyitni, a másikat bezárni nem tudom. Az a karnyi vastagságú rozsdás lánc sem kutya a szintén rozsdás lakattal, aminek ugyan megvan a kulcsa, csak használhatatlan. A nagykapu egy elgörbült zártartóba csúszik be, így alig bírom feltépni, ha be vagy ki akarok jutni.


Most nézegetem a ház melletti fákat, mennyit kell vagdosnom belőlük, hogy a kerítést ne nyomják szét. Hát rájöttem, semennyit, mert ki kell vágni egy párat még mielőtt letépik a villanyvezetéket. S akkor még hol van a szigetelés és a kertrendezés. Lesz itt mit tenni. De legalább a konyhai függönyt sikerült végletesíteni.


S ha még nem lenne elég bajom, tegnap estére bedagadt mindkét bokám és lábfejem. Felpolcoltam, de reggelre nem apadt le teljesen. Nem tudom, még mi a nyavalya jöhet, ami eddig nem volt.


3 megjegyzés:

  1. Szép lett a függöny. Mióta állt a ház, kert használatlanul? Lehet, hogy sok a kiadás, de legalább rendben lesz, neked. Pedig látványra szép a ház, a maga módján. Gondolom megnézted, hogy mennyit adsz érte, s mit kapsz a pénzedért. Bár úgy mondják, lakva ismerni meg a házat, nem csak egymást. Vigyázz, pihentesd a lábad.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pihentem ma is gyomlálással és fűnyírással. A házat az utóbbi egy évben állandóan lakták, előtte 20 évig meg nyaralónak használták. A kertet eredetileg beültették fenyő és boróka-félékkel, na azok nagy része lett most halálra ítélve. Alapjában véve a szétszórt sittet láttam, meg azt is, hogy be van gyepesedve, hiszen nem gazdálkodtak benne, a ház meg 20 éve épült, szóval egy jó alapos felújítás kell neki. Fel vagyok készülve a pénzszórásra, csak amikor rám zúdultak a problémák, nyűgös lettem. Eredetileg is úgy számoltam, hogy ez évekig fog tartani, míg olyan lesz, amilyet szeretnék. Nem baj, sokszor az út fontosabb, mint a cél.

      Törlés
  2. Hogy ne unatkozz, ha van neted: https://videa.hu/videok/film-animacio/a-kertben-egyben-film-magyarul-ncgbaOSdCwyvorOd

    Tudod az utol só mondatod értelmére én is rájöttem, régen nem volt türelmem kivárni.

    VálaszTörlés