2021. május 13., csütörtök

Ószeres

is lehetnék éppen, annyi kacatom gyűlt fel az évek folyamán. Nem is tudom, mit gondoltam, amikor ennyi mindent összehordtam. Most, hogy túl vagyok a lomtalanításon, gondoltam egyet és lehoztam a kalyibába minden felesleges porcelán és egyéb háztartási eszközt, lefotóztam őket és feltettem a helyi FB csoportba. Ezt némi hátsó gondolattal tettem,  jó kapcsolatépítő eszköznek véltem. Volt is keletje a sok kacatnak, információt is gyűjtöttem és kapcsolatokat is építettem. A teraszon rendeztem be a szatócsboltot, most épp esőszünet van.



Az a kis pénz, amit kaptam értük, is jól jön, mert holnap jön a favágó, a jövő héten pedig a kertészsegéd. A wc tartály és a kapuk javítása is hamarosan meglesz, szóval jó úton haladok az elszegényedés felé. De hát a putrik már csak ilyenek. Ilyesmik azért még vannak, ez pl. a 70-es években divatos fondüzés maradéka.


Persze van itt maradék a 90-es évekből. Az első lakásomban a 80-as években mohazöld csempe volt. A másodikban viszont fehér, mert az egy házgyári panel volt. Gondolom, annak ellensúlyozására került bele ilyesmi.


Végre sikerült megfelelő mennyiségű függönygörgőt és csipeszt szerezni, így tegnap a szobai függönyök is felkerültek. Ma az ablakok nagy részét is lemostam, bár rendes helyen ezt fordítva szokták csinálni.



Ki mondta, hogy csak Chanel diktálhat divatot? Úgy döntöttem, mától a mini függöny lesz a menő. Annak idején Ford is így csinálta. Autóját új divatszínekben kínálta, pl. feketében. Senki nem tudta, hogy nem is volt neki más színű festéke.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon találékony vagy, szeretem olvasni a bejegyzéseidet, most már jöhetne a szép idő, szép napokat!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony jöhetne, mert a palántáim siralmas állapotban vannak. Köszi, hogy olvasod a blogot, mindig elcsodálkozom, hogy mások is érdekesnek tartják apró, hétköznapi történeteimet.

      Törlés