2012. május 21., hétfő

Háztulajdonos leszek...

2005 koraőszén tehát megszületett a döntés: parasztházat szeretnék. Nade hol? És milyet, mennyiért? Felújítottat? Felújítandót? De hogyan fogom felújítani? Sosem csináltam ilyet. Stb. Elkezdtem az interneten a keresgélést és hamarosan horogra is akadt egy felújított balatonfelvidéki házikó, ami nagyon megtetszett. Amikor felhívtam az eladót, akkor foglalózták le... na erről lecsúsztam. Aztán hosszú hónapokon keresztül szinte minden hétvégémet Volán-buszozással töltöttem, mert kocsim nem volt, utazgattam, házakat nézegettem, latolgattam, melyik is legyen, de valahogy nem tudtam magam egyik mellett sem elkötelezni. Közben vettem egy könyvet: Mednyánszky Miklós: Parasztházak. Nagy segítség még ma is minden szempontból.
2006 szeptemberében egy fázós estén épp az ingatlanhírdetéseket nézegettem, amikor egyszer csak megpillantottam ezt:



Hétfő este volt, a hírdetés 2 napja jelent meg. Másnap reggel telefonáltam, csütörtökön hajnalban pedig Anyuka és Öcsi társaságában, Öcsi kocsijával irány az ingatlan: megtekintés reggel 8-kor. Pénteken délelőtt telefonáltam a hírdetőnek: megveszem.
Hát így kezdődött kettőnk története.

1 megjegyzés:

  1. Most találtam rá a honlapodra, miközben parasztházra való nyílászárókat keresgéltem a neten. Volt egy-két szép képed, megtetszettek, és most elkezdtem olvasni a blogodat az elejéről! Nagyon tetszik! Kíváncsi vagyok, mert biztosan egy csomó tapasztalatról olvashatok majd itt, ami nekünk is hasznos lehet. (Épp vályog ház felújításban vagyunk: férjem nagymamától örökölt házát kezdtük el felújítani amennyire lehet eredeti anyagokkal, értékmegőrzésre törekedve).

    VálaszTörlés