2015. augusztus 5., szerda

Donnerwetter

Most kivételesen nem bántam, hogy délután szakadt kissé az eső. Holnap vendégek jönnek, ma este megfőztem, így még le is tud hűlni a lakás. Most kellemes hűvös van kint és bent is.


Nem esett sokáig, de sárban csúszkáltam, amikor lementem a patakot ellenőrizni.


Erre jó, hömpölyög benne a víz.


Itt ugyan van benne egy kanyar, de azért a víz nem öntött ki, szóval erre is jó.



Ez az utcai árok. Na ide ki kellett mennem csatornát ásni, mert a szomszéd esőcsatornája nem elég hosszú és az én kertembe ömlött a víz. A hatalmas füvet kihúzgáltam már belőle, de látszik, hogy sok a hordalék. Na az mind a kertem melletti árokban rakódik le, itt:



Most 1-2 napig nem kell akkor sem locsolnom, ha kánikula lesz. De permetezni lehet, hogy kell majd.



2 megjegyzés:

  1. Szia! Mindent összevetve elég szépen haladsz a kerteddel!
    Nem tudom hogyan sikerült a tavalyi egészben eltett paradicsom, de most új recepteket találtam, melyeket még "azon melegiben" linkelek neked! :)
    http://www.gasztroangyal.hu/receptek/marcsi-expressz/egeszben-eltett-paradicsom/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tavalyi nagyrészt jól sikerült. Az első 2-3 üveg, amiben kerek parik voltak, kissé savanyú volt és azt hittem, ez normális, de amikor a San Marzano-sokat bontottam, teljesen olyan ízük volt, mint a frissnek. Nyilván a másik fajták már kezdtek forrni. Köszi a linket, mindjárt nézem is, mert épp most készülök megint eltenni. A paradicsomlét már kipasszíroztam hozzá.

      Törlés