2012. június 25., hétfő

Béka-rock around the clock

Tavaly az önkormányzat megcsináltatta a vízelvezető árkot, amit a két évvel ezelőtti vihar tönkretett. Persze
csak félig, pedig az árok telekkönyvileg is az ő tulajdona.


Bezzeg a patak rendbentartása rendszeresen elmarad, ennek következtében egy-egy nagy esőzésnél a hegyről lezúduló hordalék a kertem végében köt ki, jól elzárva a víz útját.



A másik oldalon meg már benőtte a gaz.



Így lett saját békás tavam, ahol olyan koncertet rendeznek éjjel-nappal, hogy "öröm" hallgatni. Ennyit a csendes vidéki életről.



2 megjegyzés:

  1. Itt vagyok ám, figyelek, olvasok. Mikor az első képre néztem az volt a gondolatom, hogy mi az a "fél munka".Mikor lesz teljes? Pénzhiány? Tudsz valamit?

    VálaszTörlés
  2. Hát csak ígérgetnek. Pénzhiány. Ennyit is csak azért csináltak, mert az árok kanyarodik a szomszéd házhoz közel, és ha nagy eső van, gyors a sodrás, rombolja az árkot és az egyre közelebb kerül az alap nélküli vályogházhoz. A tulaja hónapokon át minden héten küldött levelet a polgármesternek, hogy így, meg úgy. Gondolom, megunták, aztán megcsinálták - félig. Ez is jobb a semminél, bár előttem meg az útról az én kertemen keresztül folyik le a víz egy része, mert a hegyről lejövő úton keresztben lévő rács túl kicsire sikeredett és nem tudja elnyelni az összes vizet. Akkor most örüljek vagy bánkódjak, hogy megcsinálták? Nekem semmi sem jó:-)

    VálaszTörlés