2012. június 17., vasárnap

Idővonal - Évus kedvéért

Nos hát álljon itt egy idővonal, mikor mi készült el és hol is tartok most:

2006
  • megvettem a házat és leköltöztettem az oda szánt bútorokat és egyéb holmikat
2007
  • kicserélésre kerül a főház összes ajtaja és ablaka
  • elkészül a ház teljes elektromos hálózatának cseréje
  • felújítják az utcai szobát, lekerül róla az álmennyezetet, hajópadlót kap
2008
  • elkészül a teljes tetőcsere
  • felújításra és áthelyezésre kerül a fürdőszoba, ezzel együtt a vízvezetékrendszer
  • befejeződik a belső felújítás, a teljes álmennyezet eltávolítása, a hátsó szoba járólapozása
  • kész a kibővített konyha
2009
  • új ajtót és ablakot kap a melléképület
  • új kerítés készül, új telekhatárral és árokkal
2010
  • elkészül a ház teljes bevakolása
  • új járdát és lépcsőt kap az udvar
2011
  • szint kap a ház
2012
  • elkészül a nyári konyha teljes felújítása, járólapozása

Itt tartok most. A konyha kidíszítése ez év első felében folyamatosan történt. Most már csak két nagyobb lélegzetű munka van hátra: a hátsó szobában leválasztani a fürdőszobát (reményeim szerint ebben a hónapban ez meg fog történni), a másik pedig az ún. fáskamra rendbehozatala, de ez valószinűleg már jövőre marad. Eredetileg ehhez nem akartam nyúlni, mert nincs nagy jelentősége, de néhány éven belül a fűtéskorszerűsítéskor szükség lesz rá, és ebben az állapotában alkalmatlan lenne a feladatra.

Persze a fent felsoroltak csak a nagyobb munkálatokat veszik számba, a sok aprósággal folyamatosan kell foglalkozni. Ahogy eszembe jutnak dolgok, majd dokumentálom is őket.

S Évus kedvéért álljon itt az én karácsonyi dekorációm, sajna csak ez az egy kép van róla, s még mindig nem tudom megfordítani:


3 megjegyzés:

  1. Óhh, jaj, de jó nekem, hogy így törődnek velem, és kaptam egy ilyen szép kis idővonalat magyarázatokkal!:-) Köszönöm. A karácsonyi dekorációt is, tulajdonképpen nem is gondoltam többre vagy másra.Én is egyre inkább visszafogom már a karácsonyi dekorációt, egy kis apró jelkép és blodok vagyok tőle.
    Most írjam le újra, hogy csak ámulok, hogy mibe vágtál bele, és ezzel a kitartó elszántsággal hova jutottál?
    Most szégyenkezve írjam le, hogy mi ezt a nagy munkát nem akarjuk, jobban felújított házra pedig nincs most pénzünk. Pedig példa van itt( más blogban is látom) az erőre, kitartásra.
    A kép fordításához nem tudok hozzászólni, mert nekem nem jelent problémát eleve, tehát nem is tudom mi lehet a gond. Már állóhelyzetben lévő képet teszel fel, és feltevés után fordul meg?
    Örülök az írásaidnak a képeknek, jövök máskor is természetesen.

    VálaszTörlés
  2. http://editeva.blogspot.hu/

    Ez a másik blogom, ahol gyakrabban megtalálsz, mint a "HÁZ"-as blogomban, hiszen ez a dolog most úgyis jegelve van!Mármint a házvásárlás.
    A másik blogomban természetesen nem házfelújítás a központi téma, csak mindennapi apró történéseim gyakran képekkel illusztrálva. Nem is erőltetek semmit,csak egyszerűen letettem neked ide egy linket minden jót kívánva.

    VálaszTörlés