2021. október 27., szerda

Utolsó simítások

a házon. Ma visszakerült a két ejtőcsatorna, kicserélték a törött darabokat, igaz, csak fél siker, mert a falhoz való rögzítést nem sikerült megoldani. Szóval lesz még egy kör.


Sikerült az ajtó aljára is megoldást találni, került rá egy fedőléc és arra még egy műanyag borítás. Így már nehéz lesz az egereknek berágni magukat - remélem.


Sikerült eltüntetni a kémény helyét is és a pincelejáróban megsérült járólapokat is kijavították.


Közben én folytatom az ásást, a mai nap befejeztem a kutyafuttatóból a tarack kiutálását, már ahol fel lehetett ásni. Amíg ilyen jó idő lesz, minden nap ások egy kicsit és jutok ameddig jutok. 


Felavattam a tűzrakóhelyet is és egy csomó száraz ágat elégettem.



Mivel a jövő héten már nem lesz igazán ásóidő, ma szereztem egy csomó birsalmát, hűvösebb időben majd azzal melegítem be a konyhát. Ez persze azt is jelenti, hogy már kijelöltem a D-napot, amikor erre az évre befejeztem a nyaralást és elhúzom a csíkot. Vannak, akik már meg is tették. Jó hangosan.




2 megjegyzés:

  1. Az erdő mellett jártunk akkor repült egy csapát felettünk is szombaton. Valahogy mindig azt jelzik változás jön.Akkor megszámláltattak a napjaid, furcsa lesz otthon nyugton maradnod, vagy kell az embernek tevékeny hónapok után?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugton? Ezer dolgom lesz, ami a nagy nyaralás miatt elmaradt. Ja a képeken repülőgépek vannak.

      Törlés